Номер роботи - M 21 НАГОРОДЖЕНА
Автори:
Контроллинг в управлении торговыми сетями.
Тарасюк М.В.
Controlling in a management by trade networks.
Tarasyuk M. V.
Автор: Тарасюк М. В., д.е.н.
Розроблено цілісну концепцію контролінгу в управлінні торговельними мережами, обґрунтовано бізнес-модель торговельних мереж, запропоновано новий понятійний апарат контролінгу, розроблено інноваційну структуру служби контролінгу.
Удосконалено модель контролінгу в управлінні торговельними мережами, вихідні положення, класифікацію контролінгу в торговельних мережах, методологічні положення впровадження в управління торговельними мережами, методичні підходи до формування механізму контролінгу, підходи до формування систем показників діяльності торговельних мереж, систему інформаційного забезпечення контролінгу в торговельних мережах.
Пропозиції, сформульовані як результат дослідження, удосконалюють управління торговельними мережами з урахуванням інтересів усіх осіб, зацікавлених у довгостроковому функціонуванні суб’єктів мережевого торговельного бізнесу на ринку.
Впровадження котролінгу забезпечує зростання товарооботу до 25%, збільшення прибутку до 12%, підвищення продуктивності праці до 30%.
Розроблені рекомендації та пропозиції з упровадження та вдосконалення контролінгу в управлінні торговельними мережами були прийняті для використання Верховною Радою України, Міністерством фінансів України, підприємствами, які займаються мережевим торговельним бізнесом та займаються проведенням бізнес-тренінгів для керівників підприємств.