Номер роботи - P 29
Автори:
Теория и практика интегрированного обучения студентов аграрного университета
Митрясова Е. П.
Theoryand practice of integrated studies of chemical disciplines of students of agrarian university
MitryasovaE.Р.
Автор:
Мітрясова О.П.
Представлена Миколаївським державним аграрним університетом.
На основі інтеграційних закономірностей розвитку сучасного наукового знання, зміни пріоритетів змісту праці спеціалістів-аграріїв у сучасних умовах автором структуровано і систематизовано хімічні знання за допомогою залучення широкого спектра міждисциплінарних зв’язків.
Розроблено і реалізовано концепцію інтегрованого підходу до навчання хімії. Удосконалено сутність, функції інтегрованого підходу до навчання і теоретичні основи побудови інтегрованих курсів хімічних дисциплін для аграрних закладів освіти сучасного типу. Набули подальшого розвиткуметодологічні аспекти інтеграції змісту хімічної освіти.
На основі концептуальних положень, теоретичних узагальнень і експериментальних результатів розроблено і впроваджено в практику навчання неорганічної та органічної хімії студентів аграрного університету посібники з хімічних дисциплін: “Практикум з хімічного моніторингу довкіллі, ”“Вступ до органічної хімії”, “Хімія: Загальна хімія. Хімія довкілля”.
Основні результати роботи викладено у 37 публікаціях, в т.ч. 1 монографія, 3 навчальні посібники, 33 статті.