Офіційний веб сайт

Система гарантованого електроживлення міського електротранспорту

м66

Представлено Національним технічним університетом України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського".

Автори: к.т.н. Вербицький Є.В., к.т.н. Миколаєць Д.А., к.т.н. Осипенко К.С., Павлюченко В.Л.

Створено основи високоефективного керування системою електроживлення міського електротранспорту як розосередженої системи. Отримано низку фундаментальних результатів при вирішенні задач підвищення ефективності міського електротранспорту, а саме: запропоновано засоби поліпшення маневрових характеристик електротранспорту;  запропоновано методи усунення перетоків енергії між джерелами.

 Теоретично обґрунтовані та реалізовані системи динамічної компенсації реактивної потужності.

 Запропоновано нові підходи керування системами електроживлення, складених з ряду різнотипних джерел енергії. Авторами здійснено постановку нових нетрадиційних задач, а саме, вперше в Україні в міському електротранспорті використано систему сумісного керування трьома джерелами живлення: дизель-генератором, акумуляторною батареєю та центральною мережею в комбінованому режимі роботи з забезпеченням високоефективного використання електроенергії, запропоновано здійснювати динамічну компенсацію електричної енергії в перехідних режимах.

Результати дослідження мають значення для проектування систем розподіленої генерації при побудові систем на електротранспорті та централізованої мережі, нових методів формування та супроводження тролейбусів з можливістю їх руху поза лінією електропередач на коротких та середніх дистанціях.

Кількість публікацій: 86, у т.ч. за тематикою роботи 3 монографії, 54 статті (1 – у зарубіжному виданні), 23 тези доповідей. Загальна кількість посилань на публікації авторів складає 27 (згідно з базою даних SCOPUS), h-індекс = 5. Отримано патент України на винахід та 3 патенти України на корисну модель.

Надіслати коментар

Коментарі

Павло Бучек, аспірант КПІ ім. Ігоря Сікорського

Можливість автономної роботи тролейбусів дозволяє розширити і прокласти нові маршрути перевезень, що дозволить багатьом пасажирам заощадити час і кошти на пересадках. Пасажири можуть бути впевнені, що їх проїзд не перерветься через збій у мережі чи їх маршрут призупинять у зв’язку з ремонтом ліній. Зроблено значний внесок у розвиток систем розподіленої генерації а головне – впровадження розробки в громадській життєдіяльності
У зв’язку з цим вважаю, що робота має практичну цінність, а автори заслуговують на отримання премії Президента України для молодих вчених

Сергій Бойко

На погляд науковців, міжнародних наукових установ та жителів міст, особливо мегаполісів, є актуальним збільшення частки електротранспорту в системі міських перевезень. Але введення в експлуатацію нових маршрутів та розширення вже існуючих пов’язано з відносно високими капіталовкладеннями та вимагають ґрунтовного технічного обґрунтування. У роботі авторами пропонується не лише створення системи живлення електротранспорту з високими показниками енергоефективності, але й врахуванню комфорту користувачів цим пранпортом, шляхом забезпечення контекстно-залежного керування системою.
На мою думку автори циклу робіт "Система гарантованого електроживлення міського електротранспорту" заслуговують отримання премії Президента України для молодих вчених.

Дмитро Кальмус

Розробка та впровадження новітніх систем в міському електротранспорті є невід'ємною складовою розвитку його інфраструктури, а ефективність його роботи безпосередньо впливає на бюджет міста. Саму тому, дослідження, що пов'язані з поліпшенням електромагнітної сумісності та підвищенням коефіцієнту корисної дії при роботі електричного транспорту, дуже важливі, адже надають результат вже сьогодні. Представлена у роботі система керування електроживленням міського електротранспорту є сучасною та енергоефективною. Слід також відзначити розроблений авторами алгоритм прийняття рішень для розгалуженої системи із декількома джерелами електричної енергії.
Отже, представлена колективом авторів робота має наукове та практичне значення, та заслуговує на відзначення Державною премією України.

I.M. Karabash

The control of electrical networks and power supply systems is an important technical problem with many levels of complexity. It is connected not only with the search of optimal engineering solutions, but also with variety of problems in Applied Physics, Chemistry, and Mathematics. The applicants use in their studies quite diverse mathematical methods. This is not surprising since the various practical aspects of the optimization of electrical networks is one of the main themes of their research. Besides topics in optimal control, some of the papers of this application actively use stochastic modeling and Fourier series. On the other side, the applicants have obtained several patents. The summary gives information about two implementations of suggested designs of power supply systems to the industry. It seems that many practical conclusions and suggestions of the applicants are still to be implemented. The financial support of this line of research will definitely pay for itself. In my opinion, this research deserves the President prize.

I.M. Karabash, Humboldt Experienced Researcher, the University of Bonn, and Senior Research Fellow, IAMM of NASU

Микола Кузнєцов

Подальше підвищення ефективності використання енергії в електротранспорті повністю відповідає сучасним тенденціям розвитку промисловості загалом. Використання технологій SmartGrid в системах розподілених генерації і споживання енергії є банально необхідним для економічної доцільності міського електротранспорту взагалі. Крім того, технології контекстного керування є дійсно наступним кроком систем SmartGrid, що, на мій погляд є найціннішим здобутком циклу робіт. Окремо хочеться вказати на приділену авторами увагу до перевантажень, що діють пасажирів транспорту - що в тренді стандартів automotive і дає надію на вихід вітчизняних систем на європейський ринок.

Таким чином вважаю, що було б справедливо саме авторам циклу робіт "Система гарантованого електроживлення міського електротранспорту" отримати премію Президента України для молодих вчених

Гість

Я взагалі то не знаю який там в них індекс Гірша, але хочу висловити ширу подяку особисто від себе та ще від 54 тисяч мешканців двох мікрорайонів, які ще до недавнього часу не мали можливості користуватись муніципальним транспортом, а тягнути лінію довжиною завбільшки 23 км бачилось нерентабельним. Проте тепер за яких ось 20 хвилин можна потрапити до автовокзалу, за 40 хвилин до залізничого. Бабусі та дідусі дуже задоволені. Я вважаю якщо хтось повинен отримати нагороду, то саме ці хлопці. Адже їх розробка, яка вже приносить користь багатьом мешканцям, є ще й економічною, а саме головне екологічною. А для нашого міста це дуже важливо!

Vinko Lesic

The work is devoted to the creation of an electric power supply system with high energy efficiency by exploiting possibilities of smart electrical grids of the future, implying distributed generation, energy storage and reactive power compensation. In this work, the principle of context-aware control is used to reduce the load on the power grid, as well as a method for increasing the effective parallel operation of substations by eliminating energy flows and connecting renewable energy sources to the network.
Taking into account the results obtained and theoretical aspects of the work of the authors Verbytskyi I.V., Mykolayets D.A., Osypenko К.S. and Pavluchenko V.L., the work stands out in quality, comprehensiveness and interdisciplinary approach that are critical for significant scientific contribution. Therefore, I strongly believe the authors deserve to be awarded the prize of the President of Ukraine for young scientists in 2018.

Leszek Pawlaczyk

The authors conducted research on the parallel operation of several sources of energy in the power supply network of electric vehicles. The principle of dynamic compensation of reactive power is improved. The obtained results testify to the possibility of transition to new regulatory principles, which, using telemetry data, would increase the efficiency, efficiency, and reliability of electrical systems. In my opinion, the results of using the time series sampling regularization algorithm to predict the context parameters, which reduces the forecast error, are interesting.
The level of work done, validity, integrity, and practical significance, allow us to recommend a team of authors: Verbytskyi I.V., Mykolayets D.A., Osypenko K.S., Pavluchenko V.L. for the awarding of the prize of the President of Ukraine for young scientists in 2018.

Eugeniusz Rosolowski

The authors have proposed and solved of the important problem related to increase the efficiency of the electric power supplying system. The principles of intelligent control based on the Smart Grid concept for the electric power supply network are considered, which increases the reliability and energy efficiency of energy transportation. The obtained results are ready for use as separate nodes and subsystems and have found practical application in the creation of a number of specific power supply systems.
The presented work may have a significant economic effect from the implementation, which allows recommending the work and the authors' collective to the award of the President of Ukraine for young scientists in 2018.

Гість

Представлена інформація про спільний індекс Хірша претендентів у Scopus не відповідає дійсності, вони просто пододавали (!!!) свої хірші, замість порахувати, там навіть немає жодної публікації, яка би мала 5 цитувань. Насправді тут загальний h-index = 3

От id номінантів у Scopus (посилання тут не можна ставити), всі зацікавлені можуть перевірити: 55327819100, 55819951200, 55327912400

Не кажучи вже про те, що майже всі ці скопусівські публікації - це тези (!) конференцій і український Technical Electrodynamics, тож, вочевидь, там переважно самоцитування і взаємні цитування.

Залишити новий коментар

Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.
CAPTCHA
Для запобігання від спаму, щоб залишити коментар введіть будь ласка символи,які зображені нижче. Дякуємо за розуміня.