Офіційний веб сайт

Розробка нових методів визначення транспортно-експлуатаційних показників автомобільних доріг

м23

 

Автор: Смолянюк Р.В., к.т.н.

 Представлена Харківським національним автомобільно-дорожнім університетом

Обґрунтовано принципово новий підхід до оцінки рівності та зчіпних якостей покриттів, який полягає у диференціації впливу нерівностей покриття на коливання підвіски автомобіля при різних режимах руху, урахуванню неоднорідного розподілу нерівностей та шорсткості по ширині покриття та їх комплексної дії.   

 Отримано нові закономірності впливу нерівностей на коливання підвіски автомобілів під час виконання маневрів, запропоновано оцінювати рівність дорожнього покриття за новими для України показниками, з урахуванням основних режимів руху, що полягає у визначенні впливу на автомобіль поверхні дорожнього покриття під час виконання маневрів та розроблена нова методика;

 Розроблено оцінку якості покриття за зчіпними якостями з урахуванням їх неоднорідного розподілу по поверхні покриття, яка передбачає оцінку за 4 критеріями та методику призначення ремонтних робіт за результатами аналізу показників рівності та зчіпних властивостей всієї поверхні покриття.

Розроблено  прилади для визначення рівності та зчіпних властивостей автомобільних доріг, які не мають аналогів на території України, за деякими характеристиками перевершують закордонні аналоги і використовується на виробничих підприємствах структури Укравтодору.

Розроблено ряд нормативних документів, що нормують використання новітніх методів та приладів для контролю рівності та зчіпних властивостей доріг з використанням європейських показників. 

 Кількість публікацій: 41, в т.ч. за темою роботи 17 статей, 7 тези доповідей, 7 нормативних документів, отримано патент.