Номер роботи - P 13 ДОПУЩЕНА ДО УЧАСТІ
Автори:
Василевський Є. Т., Іньков В. Д., Іщук В.П., Кудрявцев В.О., Подгребельний М.С., Потапенко П.В, Проценко Г.Б., Сидоров А.С., Федоров С.І., Філічев О.В.
Виконано науково-технічні та дослідницькі роботи із забезпечення аеродинамічного удосконалення планера літака, досягнення високих льотно-технічних характеристик, міцності конструкції, впровадження останніх досягнень світового авіабудування в типову конструкцію літака, його агрегатів і систем, забезпечення високого рівня безпеки при проведенні льотних випробувань та в експлуатації, впровадження сучасного досконалого обладнання, успішного проведенню сертифікації літака, впровадження у серійне виробництво конструкції.
Показано, що пасажирський літак-високоплан Ан-148-100 з аеродинамічною компоновкою, яка дозволяє здійснювати крейсерський політ з максимальною швидкістю 870км/год (М=0,8) та з рівнем комфорту для пасажирів, що не поступається магістральним пасажирським літакам В-737 і А-320, забезпечує можливість експлуатації на аеродромах зі слабопідготовленими та ґрунтовими злітно-посадковими смугами, в складних кліматичних умовах при низьких і високих температурах зовнішнього повітря та в умовах високих широт.
Виконані роботи дозволили перейти до створення унікального сімейства цивільних пасажирських літаків на рівні кращих світових досягнень, що сприяє утвердженню авторитету України як однієї з провідних авіабудівних держав.
Економічний ефект від розробки, серійного виробництва і впровадження в експлуатацію літака Ан-148-100 складає понад 2 млрд. доларів США.
Кількіть публікацій: 29 статей. За темою роботи захищено докторську та 15 кандидатських дисертацій.
Громадське обговорення роботи відбулося 10 вересня 2013 року на засіданні науково-технічної ради Національного аерокосмічного університету ім. М.Є.Жуковського "ХАІ".