Ви є тут

Створення та впровадження в Україні сучасного моторвагонного рухомого складу залізниць для здійснення швидкісних перевезень пасажирів


Номер роботи - P 15 ДОПУЩЕНА ДО УЧАСТІ

Представлено ДП "Український науково-дослідний інститут вагонобудування".

Автори: Крамаренко М.В., Лутонін С.В., Гречкін О.А., Локтіонов Д.В., к.т.н. Костриця С.А., Шиш В.О., к.т.н. Сафронов О.М., Бушуєв В.В.

Метою роботи є забезпечення населення України сучасним моторвагонним рухомим складом для експлуатації на залізницях з шириною колії 1520 мм з підвищенням рівня комфорту перевезення пасажирів, збільшенням швидкості перевезень.

Авторами на базі теоретичних досліджень та експериментів визначено параметри та технічні особливості зазначеного рухомого складу, що відповідає найвищим критеріям сучасних аналогів провідних виробників.

Створено наукові основи моделювання складних технічних систем, що використовуються в сучасному моторвагонному рухомому складі для можливості прогнозування їх поведінки ще на стадії виконання проектних робіт.

Сформовано базові концептуальні засади компонувальних рішень сучасного моторвагонного рухомого складу з урахуванням особливостей клімату та інфраструктури України, визначено стратегічні напрямки його розвитку.

Реалізовано постановку на виробництво двосистемних міжрегіональних електропоїздів моделі ЕКр1 та дизель-поїзда моделі ДПКр-2.

Виконано порівняння цього рухомого складу з провідними світовими аналогами, такими як «Hyundai Rotem» (Південна Корея), «Siemens» (Німеччина), «Talgo» (Іспанія), «Alstom» (Франція), АТ «МЕТРОВАГОНМАШ» (Росія), «STADLER» (Швейцарія).

Впроваджено у комерційну експлуатацію два двосистемні міжрегіональні поїзди   і один дизель-поїзд , та підписано договір між АТ «Укрзалізниця» і ПАТ «КВБЗ» на поставку 6-ти дизель-поїздів ДПКр-3. Даний рухомий склад стане базовою платформою для створення приміських електропоїздів змінного та постійного струму.

Економічний ефект від впровадження нових зразків техніки складає понад 737 млн.грн.

Кількість публікацій:  монографія,  31  стаття (4 – у зарубіжних виданнях).

Громадське обговорення роботи відбулося 24 вересня 2019 року о 14.10 на засіданні Вченої ради Українського державного університету залізничного транспорту за адресою: м. Харків, пл. Фейербаха, 7 (аудиторія 1.417).

Матеріали обговорення знаходяться в Секретаріаті  Комітету.