Ви є тут

Створення енергоефективного залізничного транспорту для здійснення швидкісних пасажирських перевезень


Номер роботи - P 22 ПОДАНА

Представлено державним підприємством "Український науково-дослідний інститут вагонобудування".

Автори: Крамаренко М.В., Лутонін С.В., Гречкін О.А., Локтіонов Д.В., к.т.н. Костриця С.А., к.т.н. Шиш В.О., к.т.н. Сафронов О.М., Бушуєв В.В.

Метою роботи є забезпечення населення України сучасним моторвагонним рухомим складом для експлуатації на залізницях з шириною колії 1520 мм з підвищенням рівня комфорту перевезення пасажирів, збільшенням швидкості перевезень, зменшенням енерговитрат на забезпечення руху та витрат на технічне обслуговування та ремонт.

Авторами визначено параметри та технічні особливості зазначеного рухомого складу, що відповідає найвищим критеріям сучасних аналогів провідних виробників. Створено наукові основи моделювання складних технічних систем, що використовуються в сучасному моторвагонному рухомому складі для можливості прогнозування їх поведінки ще на стадії виконання проектних робіт.

Сформовано базові концептуальні засади компонувальних рішень сучасного моторвагонного рухомого складу з урахуванням особливостей клімату та інфраструктури України, визначено стратегічні напрямки його розвитку. Запропоновано виготовлення сучасного моторвагонного рухомого складу на заміну морально застарілих поїздів і тих, що вичерпали свій життєвий цикл, які знаходяться у власності ПАТ «Укрзалізниця».

Реалізовано постановку на виробництво двосистемних міжрегіональних електропоїздів моделі ЕКр1 та дизель-поїзда моделі ДПКр-2. Виконано порівняння цього рухомого складу з провідними світовими аналогами, такими як «Hyundai Rotem» (Південна Корея), «Siemens» (Німеччина), «Talgo» (Іспанія), «Alstom» (Франція), АТ «МЕТРОВАГОНМАШ» (Росія), «STADLER» (Швейцарія).

Впроваджено у комерційну експлуатацію два двосистемні міжрегіональні поїзди та  дизель-поїзд моделі ДПКр-2. Економічний ефект від впровадження нових зразків техніки складає: -по 2  електропоїздах - 1 млрд. 40 млн. грн.;  по дизель-поїзду ДПКр-2 – 2 млн. грн.

Кількість публікацій: монографія, 16 статей.